понеділок, 16 листопада 2015 р.

Про мене


                                       

                                                                  animated-school-image-0056


Моє життєве кредо: «Do what you love and love what you do.
Роби те,що любиш і люби те , що робиш.
Педагогічне кредо : « Підготуй учня, у якого зможеш учитись сам».
У 2002 році закінчила Миколаївський державний педагогічний університет. Диплом  за спеціальністю "Історія, англійська мова та зарубіжна література".
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.
Моє життя - в школі.
В 2002 році , закінчивши університет , я прийшла працювати до Первомайської ЗОШ №3, а з 2013 року працюю в Первомайській гімназії. І ось уже тринадцять років з дня у день я переступаю поріг школи, і немає більшої радості, аніж допитливі дитячі очі, привітні посмішки колег, які дають стовідсоткову впевненість в тому, що найбільш значуще та цінне у світі закладається саме тут. Школа стала не просто роботою. Це особливий настрій та відчуття власної значущості, бо саме ти маєш навчити і виховати, сформувати життєво необхідні вміння та навички, саме ти вказуєш ціль та задаєш своїм вихованцям вірний курс - цілеспрямовано йти до реалізації своєї мети.                                   
Стаж роботи:   13 років.

За час роботи я набула певного педагогічного досвіду, спробувала різні методи навчання, переглянула десятки підручників і вирішила не додержуватись жодного неухильно, адже досягненням сучасної системи освіти є право вчителя іноземної мови на вільний вибір засобів навчання. Постійно працюю над удосконаленням свого методичного та фахового рівня. Беру активну участь у роботі міського методичного об’єднання вчителів іноземної мови, є членом  творчої групи вчителів англійської мови, а в цьому році очолюю кафедру вчителів іноземної мови в рідній гімназії.
Саме тому своєю проблемною темою обрала: Формування комунікативних навичок через впровадження Інтерактивних технологій на уроках англійської мови.
 Інноваційні форми роботи та технології, що використовую у роботі: проектні технології, особистісно-орієнтоване навчання, інформаційно-комунікаційні технології.

Немає коментарів:

Дописати коментар